Banner 3
verze pro tisk

Domény se prodávají pod cenou: nákupní cena není vše

30. červenec 2012

Pokud uvažujete o registraci nové domény, právě je ta nejvhodnější chvíle. Časy, kdy se nejlevnější cz doména dostala na hranici 200 korun jsou již dávno pryč. Je-li vašim byznysem registrace zvučných domén, můžete si mnout ruce.

Domény za nákupní ceny, případně i pod nákupní cenou dlouhodobě nabízí například Forpsi. Aktuální cena za doménu začíná od 90 korun. Výjimku netvoří ani poskytovatelé webhostingu, kteří k webhostingu dají doménu zdarma. A to je již neodolatelná nabídka. Pokud to navíc  zkombinujete s uživatelsky přívětivým redakčním systémem (například WordPress), získáte levné stránky pro každého (i bez znalosti HTML).

Loss leader systém

Možností jak nalákat zákazníka je hned několik. Ovšem na cenu slyší každý. Dnes vám představíme možnost, jak vydělat i s počáteční ztrátou. Tento systém známe z běžného života. Koupíte si například velmi levnou tiskárnu (i samotný prodejce na ní tratí), ale náplně (tonery) jsou mnohem dražší než u konkurence. V konečném důsledku se pro prodejce vyplatí prodat předmět pod cenou a vydělat na drahých nákladech. To stejné platí i u kávovarů a holících břitů a strojků.

Tento systém se dostal i do světa moderní elektroniky, tabletů. V tomto odvětví a nejenom v něm je to jednoznačně dobře. Konkrétně u tabletu (od Amazonu) se předpokládá nákup obsahu. Za samotné zařízení tedy zaplatíte velmi málo a následně vás čekají investice spojené jen s obsahem (knížky, aplikace, atd.).

Co více k tomuto systému dodat. Pro někoho je výhodný, pro jiné ne. Vždy je nutné počítat s celkovými náklady.

Na závěr i jeden pozoruhodný příklad. Viděl jsem levný elektrický holící strojek za 590 korun (s frézkami), vedle něj se prodávala jedna sada frézek za 690 korun. Je tedy jasné, že do takového strojku si snad nikdo nové frézky nekoupí a raději zvolí nový strojek. Podobných příkladů je mnoho, vaším cílem je při nákupu neprodělat. Naopak těchto zkušeností můžete využít ve svém byznyse.

Pokud jste se také „s cenovou kuriozitou“ setkali, podělte se s námi o vaši příhodu.

Reklama

[Nahoru ↑]


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!