Banner 3
verze pro tisk

Grafika na Facebooku: Jak upoutat pozornost na vašem Timeline?

14. září 2012

Co je první, co vidíte, když navštívíte Facebookovou stránku nějaké organizace, produktu, projektu či služby? Přes polovinu obrazovky na vás vyskočí grafika vzhledu Timeline.

Je opravdu obtížné nevšimnout si tohoto banneru, který vás nejen prezentuje, ale říká o vás důležité informace. Rozhodně není lehký úkol, jakou úvodní grafiku pro svou stránku zvolit. Říká se, že v jednoduchosti je krása a síla. Z tohoto pořekadla se dá skvěle vycházet. Hlavním úkolem každé takové grafiky je neodradit, ba naopak přilákat co možná nejvíce návštěvníků, tedy potenciálních zákazníků. Čím kvalitněji bude zpracována vaše grafika na Facebooku, tím důvěryhodněji budete působit a tím více lidí si ji všimne. Z toho vyplývá, že bude méně lidí okamžitě zavírat vaše stránky a o to přece jde ne? Od věci není ani pobavit nápaditým zpracováním či slovní hříčkou.

Čemu by se měla grafika vyvarovat, je otázkou vkusu. Příliš mnoho textů a informací zbytečně odrazuje. Stejně tak mnoho nápadů zkombinovaných do jednoho návrhu není příliš dobrou volbou. Na úvodní stránce by měly figurovat tyto části: název, logo, minimum textu, nápad, který zaujme a především by to vše mělo být co možná nejvíce spojeno s produktem nebo službou! Z celkového hlediska by tohle všechno mělo vytvářet srozumitelnou a jednoduchou informaci o kvalitě vašich služeb či produktech.

Proč „vyhazovat“ peníze za kvalitní grafické zpracování?


Prázdná stránka nikoho nezaujme, stejně jako nevkusná nebo barevně nesladěná grafika. A právě zaujmout, je na Facebooku velice důležité. Prezentují se zde miliony produktů a služeb a jednou z mála možností odlišit se od konkurence je právě skrze kvalitní grafickou práci. Dobrý první dojem dokáže přesvědčit ke koupi produktů či využití služeb. Jak již bylo řečeno, grafika na Facebooku doslova bije do očí, a právě na tomto místě se potenciální zákazník rozhoduje, zda stránku využije jako zdroj informací anebo ji okamžitě zavrhne bez možnosti návratu.

Kolik zaplatit za zpracování?

Další otázkou je, kolik zaplatit za zpracování grafické práce. Ten, kdo šetří, nemusí mít vůbec nic, a to díky výše zmíněnému problému, kterým je špatně zpracovaná grafická práce a v podstatě nulové zisky z ní. Daleko lepší možností je zaplatit více za kvalitu a těšit se z vyšších zisků. Je pochopitelné, že vyznat se v množství nabízených služeb v grafickém oboru je složité a dlouhodobé vyhledávání stojí čas i peníze.

Proto existují 2 možnosti. Buď budete věřit doporučení někoho blízkého, nebo známého anebo si projdete pár grafických návrhů, kterých je na Facebooku přehršle a vyberete si dle vašeho gusta. Dohledat grafika či grafické studio, které vytvořilo konkrétní návrh, by nemělo být složité. A pokud by přece jen bylo, značí to jisté problémy v komunikaci.

A pokud vám z časových či jiných důvodů nevyhovuje ani jedna z možností, doporučuji grafické studio SocialDesign.cz, které se věnuje grafickým pracím na sociálních sítích.

Reklama

[Nahoru ↑]


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!