Banner 3
verze pro tisk

Jakým směrem se ubírá byznys 2013

30. prosinec 2012

Podnikání se neustále vyvíjí a jinak tomu nebude ani v roce 2013. Víte, jak je váš obor perspektivní a jakým směrem se byznys v roce 2013 vydá? Zjistěte, na co se máte orientovat a kde budou problémy.

Reklama, dobré jméno, prodej

Všechny tyto faktory spolu úzce souvisí. V roce 2013 by měl nastat ve všech těchto oblastech zvrat. Reklama by měla být osobitější, více se bude spoléhat na osobní kontakt. Výjimkou by neměly být ani sponzoringy, párty pro mladé a reklamy využívající určitých informací o potencionálních zákaznících.

Majitel firmy by měl více pracovat na svém dobrém jménu a propojení jména se značkou. Dobrým příkladem je Stanislav Bernard. Jedná se o styl, který zaujme. Zákazník nevidí jen reklamu, ale určitou osobu, která se za daný produkt postaví a tím dělá zboží důvěryhodnější.

Novinky se dotknou i prodeje. Zde nastane úplná revoluce. V rámci software by měly být více distribuovány základní programy zdarma. Až si zákazník zvykne, zaplatí za upgrade... V tomto odvětví bychom se i více mohli dočkat cloudových aplikací a jejich placení dle používání či předplatného a to nejenom u cloudu.

Kvalifikovaní odborníci

Nedostatek kvalifikovaných odborníků je problémem téměř ve všech odvětvích. Nejinak tomu bude v roce 2013. Najít kreativce, odborníka, někoho se zkušenostmi je téměř nemožné, případně vám ho přebere někdo jiný. Navíc tito lidé mají často svoji cenu. Alternativu můžete hledat u mladých lidí, kteří jsou například po škole. Nemají sice zkušenosti, ale mohou vás překvapit ochotou pracovat, aktivitou, nápady i rychlostí učení.

Snižovaní nákladů, byrokracie a poplatky

Zvyšování poplatků a to včetně sociálního pojištění pro osvč nutí podnikatele snižovat náklady. Snížit náklady je mnohem snazší než zvyšovat zisk, a proto kompletně zkontrolujte vše potřebné, omezte tisk, soustřeďte se na spotřebu energie, úsporné žárovky...

Do roku 2013 vám přejeme mnoho obchodním úspěchů a hlavně zdraví.

Reklama

[Nahoru ↑]


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!