Banner 3
verze pro tisk

Anchor text: Nezapomínejte na SEO

31. říjen 2012

Návštěvnost vašich stránek do značné míry ovlivňuje výsledek vyhledávačů na zadaná klíčového slova. Využijte všech možností a mimo dobře strukturovaného a pravidelně aktualizovaného webu zkuste dalších atributy, na které vyhledávače přihlížejí, například anchor text.

Co je to anchor text?

Anchor text není nic jiného, než obyčejný odkaz ve vašem článků. Příklad může být například Pricemanagement: Jak nastavit ceny? Jak vidíte, může se jednat o slovo, slovní spojení, větu a ve výjimečných případech i celý odstavec. Ve výše zmíněném případě vyhodnotí vyhledávač „Pricemanagement Jak nastavit ceny“ jako anchor text.

Kvalita anchor textu

Anchor text by měl co nejlépe vystihnout odkaz. Zároveň by neměl být vždy stejný. Pokud na své stránky necháte odkazovat, hledejte co nejvíce klíčových slov, které jsou s vaším webem, činností spojené. Důležitost anchor textu je všeobecně známá, a proto svůj web anchor textem nepřehlťte, mělo by to opačný efekt.

Pokud bude odkaz v jednom článků vícekrát stejný, vyhledávač vezme v úvahu pouze první anchor text.

Zpětné odkazy

Odkazy hrají vcelku velkou roli při hodnocení vyhledávačem. Ovšem není zpětný odkaz, jako zpětný odkaz. I když odkazy na vlastních stránkách zvyšují strávený čas jednoho návštěvníka, dělají web přehlednější, jednodušší a v neposlední řadě také zvyšují hodnocení u vyhledávačů, mnohem větší význam mají odkazy z jiných webů.

Pokud tedy vlastníte více webů, vzájemně na sebe odkazujte. Případně se můžete domluvit se svými známými... Je to oboustranně výhodné.

Obrázky – title

Častým odkazem je i obrázek. Bohužel ten anchor text nemá, při vložení obrázku nezapomínejte aspoň na title. I tím se vyhledávače řídí.

Závěr

Správně využívaný anchor text může mít velký pozitivní efekt. Navíc jeho používání je pro tvůrce webu snadné.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!