Banner 3
verze pro tisk

Chcete zaujmout: Šokujte

24. srpen 2012

Téměř každý podnikatel potřebuje vybudovat osobní značku. K tomu je potřeba zaujmout a dáte o sobě vědět. Poradíme vám, jak se zviditelnit a dostat do podvědomí zákazníků.

Neberte věci příliš vážně

Mnoho podnikatelů chce vybudovat seriózní značku. S tím je spojená i komunikace se zákazníkem a společenské chování. Ovšem byznys, který by si aspoň v reklamě nemohl dovolit trochu nadsázky, neexistuje. Pokuste se reklamu nějak odlehčit, například obrázkem nebo jen neobyčejnou barvou písma, případně pozadím. Osobní značka tím rozhodně neutrpí.

Šokující nadpis přiláká pozornost

Tento styl nejvíce využívají bulvární plátky. I když jsou nadpisy často na hranici všech pravidel, čtenáře upoutají a to je základ. Zákazník ovšem může být zklamán, když zjistí, že je nadpis silně zavádějící. Všeho s mírou. Například nadpis „Nový iPad stažen z prodeje“ zaujal mnoho lidí. Ovšem hned v prvním odstavci je napsáno, že se jedná jen o krátkodobý problém a to pouze v Austrálii. Ale koho by zajímal článek s nadpisem „Nový iPad v Austrálii dočasně opustil prodejny.“

Pochopení zákazníka

Pokud se například budete zajímat o pojišťovnictví nebo o podobný byznys, proč na reklamu nedat například dinosaura, který trhá staré smlouvy? Ano, možná to je extrém, ale rozhodně zaujme a zároveň dodá jasné poselství a pochopení s nespokojeností na finančním trhu.

Důkazy

Vše musíte mít podloženo důkazy. Nepodložená fakta kvalitní značku nevytvoří. Pokud chcete něco tvrdit, musí to být pravda. Velmi populární je srovnání s konkurencí, procentuální vyjádření a grafy. Všechny tyto podklady musejí vycházet z jasných a pravdivých dat. Buďte si jistí, že konkurenci se to líbit nebudete a určitě se o tom dozví a minimálně ona bude požadovat vysvětlení.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!