Banner 3
verze pro tisk

Eshopy a SEO: Do čeho (ne)investovat II.

15. červen 2014

Investice do SEO je zrádná, mnoho podnikatelů zabývající se touto tématikou předpokládá vaši neznalost. Podívejte se s námi, do čeho investovat. Ušetříme vám peníze na optimalizaci a vyděláme na větším počtu návštěvníků. Co od SEO očekávat?

Eshopy a popisky produktů

Pokud máte eshop, zřejmě daný produkt nafotíte, vložíte a maximálně zkopírujete popis. Vše se zdá být hotové, ale z hlediska SEO rozhodně není. Správně byste si popis měli sami vymyslet a použít vhodná klíčová slova. I na tento popis vyhledávače reagují a shodné text vykazují s negativním hodnocením. Buďte originální, vymýšlejte popisy, případně si zaplaťte brigádníka ne jejich tvorbu.

SEO a pravidelnost

SEO by mělo být součástí dlouhodobé strategie. Mnoho trhů a produktů se neustále vyvíjí a s tím je nutné aktualizovat optimalizaci. Do SEO je vhodné investovat menší, ale pravidelnou částku, než občasné jednorázovky. Zároveň je na místě využít služeb jednoho člověka, který zná minulost optimalizace. To však není podmínkou.

Optimalizace textu a kategorií

Odkazy přímo na produkty, nejlépe odkaz na hotovou objednávku. Přesně to by si představovali samotní majitelé webů. Ve skutečnosti jsou nejúčinnější odkazy na pomocný text. Pokud například prodáváte jízdní kola, dobře se „prodá“ odkaz na doplňující článek „Jak vybrat správnou velikost rámu“ a podobně. Právě takový, dobře optimalizovaný článek může mít velkou váhu a postará se o nákupy v eshopu.

Od SEO nechtějte nemožné. Jedná se o běh na dlouhou trasu, který je vhodné konktrétně zaměřit. Na SEO si objednejte kvalifikované osoby a chtějte výše zmíněné. Věříme, že s touto strategií bude vaše podnikání růst rychleji.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!