Banner 3
verze pro tisk

Hyundai se srovnání nebojí: Nebojte se ani vy a porovnejte produkty

13. září 2013

Napadlo by vás nabízet produkt konkurence? Ukázat přímé srovnání s výrobkem, případně i službou vyšší kategorie? Přesně to udělal Hyundai, zdánlivě nesmyslný krok je propracovaným reklamním tahem. Jak ho můžete využít i vy?

Cena nebo kvalita?

Základem je zaměření na cenu nebo na kvalitu. Lidé a to i podnikatelé se rozhodují černobíle. Chtějí zaujmout nízkou cenou nebo vysokou kvalitou a popřípadě i komfortem. Ovšem co zlatá střední cesta? Právě v této kategorii je nejvíce zákazníků. Čeští zákazníci své nároky zvyšují a v některých případech jsou ochotni i připlatit. Sázet na nízkou cenu se již nemusí vyplatit.

Produkt, za který se nestydíte

Základem je nabídnout produkt nebo službu, která je nejenom konkurenceschopná, ale především reprezentativní. Pokud něco nabízíte, musíte se k tomu hlásit. Buďte na vaše výrobky hrdí a nebojte se srovnání.

Hyundai nebo Škoda Auto

Hyundai, korejská automobilka s linkou v ČR. Jedna z nejvíce rostoucích automobilek za poslední roky. V České republice je velmi populární a bez ohledu na některá zpochybněná porovnání, patří mezi top 3 automobilkyprodejnosti na území České republiky. Zákazníkům nabízí především pětiletou záruku, lepší ceny a srovnatelné vybavení.

Škoda Autodominantní postavení na českém trhu. Češi jsou patrioti a tuzemskému vozu prostě věří. Škoda Auto symbolizuje kvalitu, ostatně jako celý koncern Volkswagen. Pověst a touha po českém automobilu je hlavní silou automobilky s okřídleným šípem na přídi.

Hyundai se srovnání nebojí

Situace je složitější, ale výše jsme ji pro tento případ zlehčili. Hyundai jako outsider nabízí levnější zboží, které je považováno za méně kvalitní. Ovšem na vůz Hyundai dostanete 5 let záruky bez omezení. Prodejce dokonce nabízí i srovnání s konkurencí a to přímo na prodejně. Co víc byste si jako zákazník měli přát?

Zákazníci na takovou výzvu slyší a porovnání si nenechají ujít ani odpůrci korejské automobilky. Takové srovnání je objektivní a zákazník sám pocítí rozdíl. Jedná se o odvážný krok pro poctivé podnikatele. Nechte se inspirovat a využijte tento námět pro vlastní podnikání.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!