Banner 3
verze pro tisk

Jak zvýšit zisk: Naučíme vás výdělečně podnikat

4. září 2012

Dobrý podnikatelský záměr z vás milionáře ve většině případů neudělá. Nápad již dnes nestačí. Pojďme se podívat na hodnoty, které by měla mít každá úspěšná kampaň.

Nejlepším učitelem je samotná praxe. Z tohoto důvodu se inspirujeme milionovým impériem. Je jen na vás, co si o projektu Davida Kirše, Milionové impérium myslíte. Ovšem jedno musí uznat každý, projekty Davida vždy vzbudí velký ohlas, po marketingové stránce jsou skvěle zvládnuté a David vždy vydělá nemalé peníze. Proč tento systém neaplikovat i do vašeho businessu?

Kvalitní produkt – dobré jméno partnerů

Zákazníkům musíte něco nabídnout. Pokud chcete dlouhodobě profitovat, tak vámi nabízený produkt musí být opravdu kvalitní. Jen s kvalitním produktem budete mít mnoho spokojených zákazníků a získáte velké partnery. Velký partner se nechce podepisovat pod nekvalitní produkt, zničilo by mu to dobré jméno.

Provize partnerům a zajištění šíření

Vašim partnerům musíte poskytnou dostatečně vysokou provizi. Výše provize rozhodne o tom, zda raketově vystoupáte nebo skončíte. Čím vyšší provize, tím vyšší motivace partnerů. Vše spočítejte a dejte nejvyšší přípustnou provizi. Zároveň nezapomeňte na další šíření, například pomocí sociálních sítí. David Kirš zařadil všechny, kteří jeho projekt sdíleli na Facebooku do soutěže o iPad. Další možností jen například poskytnutí slevy na produkt všem, kteří sdílejí.

Příprava

Nejdůležitějším prvkem celé kampaně je příprava. Při spuštění samotné kampaně musí být již vše připraveno a otestováno. Zapomenout nesmíte ani na partnery (informujte je o současném stavu, nastiňte jim cestu, ukažte možné zisky, informujte o konkurenci, motivujte je k lepším výsledkům).

Nabídněte bonusy

Nejlepší prodejní technikou je: dostaneš předmět ve vyšší hodnotě, než zaplatíš. Zákazníkům ukažte, že je pro ně obchod výhodný. Zároveň jim nabídněte něco zdarma, ať si ověří kvalitu vámi nabízeného produktu.

Výše popsaný systém má velký potenciál k zisku. Jeho nezbytnou součástí je odvedení velké části zisku na provoz kampaně. Ovšem stále by vám mělo zbýt dost, navíc si vybudujete dobré jméno.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!