Banner 3
verze pro tisk

Proč (ne)dělat dropshop?

23. srpen 2012

Hledáte si cestu, jak vydělat na internetu? Uvažovali jste například o e-shopu, ale jeho zřízení a samotné vedení vám přišlo moc nákladné a náročné? V tom případě vyzkoušejte dropshop.

Co je to dropshop?

Dropshipping se zaměřuje na prodej zboží třetí straně. Jinými slovy o prodejnost prodejen, respektive e-shopů. Tento systém umožňuji velký zisk s malým vkladem a malým rizikem.

Kolik to stojí?

Menší dropshop na zakázku stojí se vším všudy od 5 000 korun. Vzhledem k poskytnutí provizi a smlouvě je dropshipping pro zákazníka často výhodnější než samotný mateřský web. Dropshipping tedy může uspokojit dodavatele (majitele mateřského webu),dropshipera i zákazníka.

Dropshop a partneři

Bez partnerů není dropshop a tudíž ani žádný zisk. Tato část je na celém projektu nejtěžší. Pokud získáte zboží, o nějž je zájem z velké části máte vyhráno.

Kopírování

Na mateřský web v projektu zapomeňte. Musíte být originální, vhodné je zaplatit za šablonu (třeba jen za 10 dolarů). Zdarma nabízené šablony nezaujmou, navíc ve většině příkladů plně nefungují. Nespoléhejte na mateřský web. Budujte svoji vlastní značku.

Design a změny

Design musí udělat dojem, a proto do něj investujte aspoň potřebné minimum. Nejvhodnější je vzít si tužku a papír. Pečlivě si projděte mateřský web a pište klady i zápory. Na dropshoppingových stránkách se zaměřte na plusy a eliminujte mínusy (například nedostatečný filtr zboží).

Hlavně nekopírujte, weby by se od sebe měly lišit, kopie potřeba nejsou.

Závěr

Plusy

Malá investice
Velký potenciál
Příležitost podnikat

Mínusy

Velké riziko (jste na někom závislý)
Obtížnost najít vhodného partnera

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!