Banner 3
verze pro tisk

Služby PR agentur: 5 Důvodů, proč jich využít

22. srpen 2013

PR agentury se zaměřují na prezentaci firmy, komunikaci se zákazníkem, ale i vnitropodnikové služby včetně již zmíněné komunikace. Dnes jsou PR agentury čím dál žádanější. Tyto služby si může dovolit naprosto každý, poradíme vám, jak a na co jich využít.

PR agentura Focus Agency si udělala průzkum vlastního trhu. PR neboli public relations využívá 65 % společností. Při průzkumu byly tázány pouze firmy s 50 a více zaměstnanci. U rodinných a malých firem bude zastoupení PR velmi malé, ovšem i na této úrovni je možné a finančně dostupné.

Oslovení cílových zákazníků

Můžete nabízet tržně zajímavý produkt nebo službu, ale bez správného oslovení cílové skupiny to nepůjde. Na začátku si zřejmě sami uděláte průzkum trhu a reklamu, ale v průběhu času věnovaného podnikání nebude dostatek času na PR, případně na vzdělávání v této oblasti.

Tvorba reprezentativních materiálů

PR agentury mají profesionály. Jejich prací je tvorba PR. Vy jste dobří ve svém podnikání a je logické, že jste v něm lepší, než v PR. PR agentury se zase zajímají jen o svůj obor, na vše mají profesionály a měly by odvést tu nejlepší práci.

Růst společnosti i rozvoj trhu

PR se mění s vývojem vaší společnosti a to jakýmkoliv směrem. Jako podnikatel na tyto změny možná nestihnete tak rychle reagovat nebo si je neuvědomíte. Opět PR agentura je v tomto odvětví profesionálem, ví na co se zaměřit i jak zaujmout.

Počet oslovených zákazníků není vším

Mnoho firem, dle výše zmíněného průzkumu téměř 30 %, se rozhoduje podle počtu oslovených zákazníků. Ovšem hlavním cílem by měla být kvalita, nikoliv kvantita. Oslovení menší skupiny správných lidí přinese více zákazníků než masové a nevkusné PR. Vybírejte i dle jiných parametrů.

Externí jedinci i PR agentury

PR si může dovolit každý. Najmout si můžete jednoho člověka a to jen na pár hodin týdně nebo i měsíčně. Oslovit lze i PR firmu (obvykle dražší). Pozor, ne vždy musí být výstup PR agentury lepší. V případě velkých firem lze uvažovat o celém PR oddělení nebo aspoň o zaměstnanci na plný úvazek.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!