Banner 3
verze pro tisk

Tvorba a důležitost loga: Logo i pro OSVČ

19. říjen 2013

Logo je výsadou firem. Ale co OSVČ, vyplatí se logo i jim? Ukážeme vám, jak může logo podpořit váš business a co k vypracování loga budete potřebovat. Chcete vědět, kolik takové logo stojí?

Logo pro firmy i OSVČ

Pro firmy je logo téměř povinností u OSVČ je spíše výstředností. I přesto mají loga pro obě skupiny význam. Logo slouží ke snadnému zapamatování. I když jako OSVČ podnikáte pod vlastním jménem, reklama na autě, nástěnce, prostě kdekoliv, logo potřebujete. Lidé jsou ve spěchu a text nebo jméno je nezaujme, zajímavé logo ano. To stejné platí i pro firmy.

Jak zvolit logo

Logo by mělo vypovídat o vašem podnikání. Druhou možností je designově zajímavé (i jednoduché) logo, které si lidé zapamatují (tento styl zvolily velké společnosti jako Nike, Adidas a další).

Pokud prodáváte nábytek, logo můžete vytvořit ze židle, skříně či podobně. Tímto krokem nic nezkazíte. Je-li ve vašem okolí prodejců nábytku více a všichni mají v logu kus nábytku, zkuste něco jiného. Jak jsme již zmínili, může se jednat o jednoduchý tvar či něco výstředního.

Jak logo objednat

Existují společnosti, které vám vytvoří průzkum a navrhnou logo přesně dle vašich potřeb. Tento plný servis vás vyjde na desetitisíce. Velká firma si to možná dovolí, jako OSVČ již zřejmě nikoliv, i přesto existuje řešení.

Grafický návrh si můžete nechat udělat od externisty, nabídek je na internetu mnoho a maximálně za pár tisíc máte logo hotové. Kdybyste chtěli skutečně šetřit, načrtněte si na papír logo sami nebo váš nápad detailně popište a zadejte levnému grafikovi na internetu, případně někomu známému, kdo ovládá grafické programy.

Pozor, špatné logo vám může i ublížit (například vytvoření podobného loga s konkurencí). Při výběru buďte opatrní. Naopak správný výběr zajistí nové zákazníky.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!