Banner 3
verze pro tisk

Význam slevových serverů: vyplatí se do nich investovat?

16. červen 2012

Česko zažívá boom slevových serverů. Pro uživatele je to jednoznačně dobře, ovšem co pro podnikatele? Vyplatí se investovat do reklamy v podobě slevového serveru?

Slevové servery kontaktují podnikatele, aby se zařadili do jejich programu. Pro podnikatele to znamená nabídnou svůj produkt, případně službu se slevou od 30 do 80 procent (v extrémních případech se může lišit). Za investici vám je přislíbena reklama a mnoho nových zákazníků, skutečnost je ovšem jiná.

Nabídka slevových serverů

Slevové servery vás kontaktují a budou se vás snažit přesvědčit k podepsání smlouvy. Ovšem do ničeho se rychle nehrňte. S největší pravděpodobností vám bude řečeno, že jste vybráni ze stovek podnikatelů a nabídka slevového serveru je natolik výhodná, že ji nelze odmítnout.

Slevové servery nabízejí pouze reklamu. Zákazník uvidí váš produkt /službu s vaším jménem na internetu (slevovém serveru). To je jediné, co vám slevový server nabízí. Je pravda, že za podobnou reklamu byste zaplatili mnohem více, ale slevové servery patří do zvláštní skupiny.

Proč jsou slevové servery pro podnikatele nevýhodné

Důvodem  jsou zákazníci. Na slevové servery chodí lidé, kteří slevy vyhledávají. Jejich cílem není vytvořit kontakt s danou společností, ale co nejlépe nakoupit. Pokud například jednou zákazník koupí poukaz na večeři v Praze se slevou 50 procent, je velmi pravděpodobné, že se do restaurace za plnou cenu nevrátí, do budoucna bude preferovat jinou restauraci ze slevového serveru. Tento model platí na všechno zboží i služby, které jsou na slevovém serveru.

Samozřejmě najdou se i výjimky, ale více než 70 procent podnikatelů (zdroj Mladá fronta Dnes) by podruhé do slevového serveru neinvestovalo. Slevové servery tedy vydělávají pouze svým majitelům a šetři peníze návštěvníkům, u podnikatelů je to ovšem velká neznámá.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!