Banner 3
verze pro tisk

Máme eshop: Jak dlouhodobě prosperovat?

31. srpen 2014

Založit eshop je v dnešní době velmi jednoduché. Zvládne to naprosto každý a to doslova během pár minut a to bez předchozích znalostí, znalostí HTML nebo programování. Intuitivní systémy vás navedou a eshop je možné spustit rychle a bez specialistů. Jak ale v eshopu vydělávat?

Boom eshopů máme z určité míry za sebou, ale čím dál přívětivější systémy na trh lákají nové a nové eshopy. Nezvyšuje se tím pouze konkurence, ale i množství podezřelých eshopů, kde se zákazník bojí objednat. Pokud se do této skupiny nechcete dostat, dáme vám několik tipů.

Nelžete o produktech ani době dodání

Náš zákazník, náš pán. To by u eshopu rozhodně mělo platit. Zákazník musí mít vždy stejné informace, jako kdyby nakupoval v kamenné prodejně a mohl by se zeptat. Nejedná se tedy jen o informace o produktu, ale i o ceně a době dodání. Právě doba dodání je v celkovém hodnocení eshopu často rozhodující a mnozí zákazníci ji preferují i nad cenou. Pokud dané zboží nemáte na skladě, tuto informaci uveďte, zákazník pozná, že si zboží objednáváte a doba dodání je nezvykle dlouhá.

Nový zákazník = pravidelný zákazník

Udržet si současného zákazníka je mnohem jednodušší, než získat nového. Studie dokonce uvádějí, že to je i desetkrát levnější, než získat nového zákazníka. Pro majitele eshopu to znamená jediné, udržte si současné zákazníky. Jak? K objednávkám jim dávejte dárečky, nemusí se jednat o nic hodnotného, i obyčejná propiska nebo něco levného z oboru potěší a motivuje k dalšímu nákupu. K objednávkám lze také přidávat slevové poukázky (například i poukázky, které lze uplatnit až nad objednávku nad 1 000 Kč...) a podobně.

S poctivostí (a vstřícností) nejdál dojdeš. Možná to zní jako klišé, ale u eshopu je to rada nad zlato.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!