Banner 3
verze pro tisk

Podnikání s Facebookem: nezbytná reklama

10. červenec 2012

Facebook je jednoznačně nejvyužívanější sociální sítí v Evropě a v Americe. Na Facebooku zřejmě najdete téměř všechny své přátelé. Největší sociální síť ovšem neslouží jen k přátelské konverzaci a zábavě, ale i k podnikání. Kdo nemá své stránky na Facebooku, jako by nebyl.

Marketing základem podnikání

Výzkum trhu je důležitým faktorem. Ovšem samotný zájem o vámi nabízený produkt / službu a vyplnění mezery v trhu často nestačí. K čemu vám bude dokonalý obchodní plán a bezkonkurenční nabídka bez zákazníků?

Dobrý marketing, neboli vstup do trhu ve správný čas se správným zbožím a za správnou cenu je základem, ovšem rozhodně ne vším.

Dostatečná reklama

Plakátky, vizitky, internetové stránky, polepy atd. Každý podnikatel by měl na reklamě pracovat. Nebojte se investovat do reklamy, pokud bude kvalitní, určitě se vám náklady několikanásobně vrátí. Začít byste měli s internetovými stránkami. Ovšem samotná internetová prezentace se od Facebooku značně liší. Facebook je flexibilnější a pro uživatele příjemnější. Posuďte sami, přihlásíte se na facebookový účet a na hlavní straně uvidíte krátký komentář a fotku nového produktu, případně nové otevírací hodiny. Jak jednoduché a přehledné. Facebookové stránky navíc pokryjí mnohem více zákazníků než jen obyčejné internetové stránky (ovšem ani jejich význam nepodceňujte).

Facebookové stránky jsou v dnešní době podmínkou. Navíc proč nevyužít tak silné reklamy a zdarma.

Pravidelná aktualizace

Stejně jako vaše internetové stránky i na Facebooku musíte provádět pravidelnou aktualizaci, respektive vkládání příspěvků. Vaším cílem je zůstat minimálně v podvědomí svých fanoušků.

Facebookové stránky jsou zdarma, lehce se zřídí (zvládne každý podnikatel) a přitáhnou mnoho zákazníků. Proč je ještě nemáte zřízené?

 

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!