Banner 3
verze pro tisk

Trendy současných e-shopů: Jak jít s dobou

22. únor 2013

Mnoho nových eshopů se rodí právě začátkem roku. Stejně tomu je i v roce 2013. Konkurence se zvyšuje a každý, i dlouho zavedený eshop, se musí aktualizovat a nabídnout nejžádanější požadavky. O co se jedná?

Doba dodání

Požadavky na dobu dodání se rapidně zkracují. Lidé chtějí objednat a mít zboží co nejdříve. Dříve se o nakupování na internetu říkalo, že si na levnější zboží zákazník počká, dnes to již neplatí. Eshop by měl být levnější než kamenný obchod, ale zboží by měl poskytovat téměř ihned, respektive v časových možnostech doručení.

Zakládat eshop s mírně levnějším zbožím než konkurence, ale s delší dobou dodání nemusí být pro zákazníky lukrativní. Málo kdo myslí dostatečně dopředu.

Vrácení zboží

14-ti denní lhůta vrácení zboží je strašákem mnoha eshopů. Ovšem zákazníci ji chtějí, některé eshopy tuto lhůtu i prodloužily s dodatkem, že když bude zboží opotřebené, vrácena částka se sníží. Eshopu se tím nijak rapidně nezvýší počet vrácených kusů, ale výrazně mu stoupne důvěryhodnost.

Způsob platby

Platba při převzetí (dobírka) a předem na účet. Tyto základní varianty je nutno rozšířit. I když stále dominuje dobírka a platby platební kartou jsou v postranní, rozhodně je nabídněte, někteří zákazníci je vyžadují kvůli rychlé a snadné platbě. Doba dodání se navíc při platbě kartou zkrátí na minimum (bankovní převod trvá dva pracovní dny, platba kartou ihned).

Způsob doručení

Česká Pošta je standardem, ovšem pro firmy nemusí být ideální. Nabídněte i alternativu. Ceny samozřejmě můžete odlišit a uměle tím zvýhodnit vámi preferovaného a cenově výhodnějšího dopravce.

Cena za dopravu

Levné zboží, drahá doprava. To již také není v kurzu. Pokud tento styl razíte, připravte se na negativní hodnocení. Zákazníci neradi vidí vysokou cenu dopravného. Právě naopak, dopravu je vhodnější skrýt do zboží a nad určitou částku nebo úplně nabídnout zdarma.

S výše uvedeným budete po založení eshopu úspěšnější.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!