Geolokační služby pro podnikatele i zákazníky: Jak se zviditelnit?

9. srpen 2013

Podnikatelé začínají mít problém s reklamou. Klasických letáčku si zákazníci v mnoha odvětvích přestali všímat, jsou náročnější. Jak přilákat moderní zákazníky?

Před několika lety se jednalo o pár exotů, dnes jich je v některých případe i několik (desítek) procent. Jejich zastoupení je významné a podnikatelé se musí přizpůsobit. O kom, že je to řeč?  O uživatelích moderních zařízení a internetu (nejčastěji chytrý telefon s internetem).

Sdílejte vaši GPS polohu

Základem je nechat se najít. Zápis do klasických map využívaný v navigacích je dobrý, ale nepokryje všechny uživatele. V této oblasti bohužel neexistuje dominantní společnost jako je například Facebook u sociálních sítí, a proto si musíte najít geolokační službu pro váš byznys. Mezi nejpopulárnější v ČR patří například Foursquare či Yelp. Absence dominantní geolokační služby (aspoň v konkrétním oboru) mohou využít i programátoři.

Sociální síť s mapou: Jak to funguje

Ve skutečnosti máte zákazníka s chytrým telefonem, který se nachází na neznámém místě nebo chce vyzkoušet něco nového. Zadá klíčové slovo a aplikace vyhodnotí výsledky v okolí. Uživatel nevidí jenom vzdálenost, ale třeba i recenze návštěvníků (následně může i on přidat recenzi). Tímto způsobem se může šířit dobré či špatné jméno a to velmi jednoduše.

Geolokační služby jsou zatím na vzestupu a zcela jistě můžete podnikat i bez nich. Jedná se pouze o podpůrný program, který vám může přinést o několik zákazníků více.

Reklama

[Nahoru ↑]


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!