Geolokační služby pro podnikatele i zákazníky: Jak se zviditelnit?
9. srpen 2013Podnikatelé začínají mít problém s reklamou. Klasických letáčku si zákazníci v mnoha odvětvích přestali všímat, jsou náročnější. Jak přilákat moderní zákazníky?
Před několika lety se jednalo o pár exotů, dnes jich je v některých případe i několik (desítek) procent. Jejich zastoupení je významné a podnikatelé se musí přizpůsobit. O kom, že je to řeč? O uživatelích moderních zařízení a internetu (nejčastěji chytrý telefon s internetem).
Sdílejte vaši GPS polohu
Základem je nechat se najít. Zápis do klasických map využívaný v navigacích je dobrý, ale nepokryje všechny uživatele. V této oblasti bohužel neexistuje dominantní společnost jako je například Facebook u sociálních sítí, a proto si musíte najít geolokační službu pro váš byznys. Mezi nejpopulárnější v ČR patří například Foursquare či Yelp. Absence dominantní geolokační služby (aspoň v konkrétním oboru) mohou využít i programátoři.
Sociální síť s mapou: Jak to funguje
Ve skutečnosti máte zákazníka s chytrým telefonem, který se nachází na neznámém místě nebo chce vyzkoušet něco nového. Zadá klíčové slovo a aplikace vyhodnotí výsledky v okolí. Uživatel nevidí jenom vzdálenost, ale třeba i recenze návštěvníků (následně může i on přidat recenzi). Tímto způsobem se může šířit dobré či špatné jméno a to velmi jednoduše.
Geolokační služby jsou zatím na vzestupu a zcela jistě můžete podnikat i bez nich. Jedná se pouze o podpůrný program, který vám může přinést o několik zákazníků více.
Reklama[Nahoru ↑]
Vložit komentář
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!
Co u nás hledáte?
dotace na pracovní místo fakturace do zahraničí minimální mzda 2013 minimální mzda od 1.7.2013 motivační dopis k žádosti o místo splatnost faktur od 1.7.2013 splatnost faktur splatnost faktury zvýšení minimální mzdy