Grafika na Facebooku: Jak upoutat pozornost na vašem Timeline?
14. září 2012Co je první, co vidíte, když navštívíte Facebookovou stránku nějaké
organizace, produktu, projektu či služby? Přes polovinu obrazovky na vás
vyskočí grafika vzhledu Timeline.
Je opravdu obtížné nevšimnout
si tohoto banneru, který vás nejen prezentuje, ale říká o vás důležité
informace. Rozhodně není lehký úkol, jakou úvodní grafiku pro svou stránku
zvolit. Říká se, že v jednoduchosti je krása a síla. Z
tohoto pořekadla se dá skvěle vycházet. Hlavním úkolem každé takové
grafiky je neodradit, ba naopak přilákat co možná nejvíce
návštěvníků, tedy potenciálních zákazníků. Čím kvalitněji bude zpracována
vaše grafika na Facebooku, tím důvěryhodněji budete
působit a tím více lidí si ji všimne. Z toho vyplývá, že bude méně
lidí okamžitě zavírat vaše stránky a o to přece jde ne? Od věci není ani
pobavit nápaditým zpracováním či slovní hříčkou.
Čemu by se měla
grafika vyvarovat, je otázkou vkusu. Příliš mnoho textů a informací
zbytečně odrazuje. Stejně tak mnoho nápadů zkombinovaných do jednoho návrhu
není příliš dobrou volbou. Na úvodní stránce by měly figurovat tyto části:
název, logo, minimum textu, nápad, který zaujme a
především by to vše mělo být co možná nejvíce spojeno s produktem nebo
službou! Z celkového hlediska by tohle všechno mělo vytvářet srozumitelnou
a jednoduchou informaci o kvalitě vašich služeb či produktech.
Proč „vyhazovat“ peníze za kvalitní grafické zpracování?
Prázdná stránka nikoho nezaujme, stejně jako nevkusná nebo barevně
nesladěná grafika. A právě zaujmout, je na Facebooku velice
důležité. Prezentují se zde miliony produktů a služeb a jednou z
mála možností odlišit se od konkurence je právě skrze kvalitní grafickou
práci. Dobrý první dojem dokáže přesvědčit ke koupi produktů či využití
služeb. Jak již bylo řečeno, grafika na Facebooku doslova bije do očí, a
právě na tomto místě se potenciální zákazník rozhoduje, zda stránku využije
jako zdroj informací anebo ji okamžitě zavrhne bez možnosti návratu.
Kolik zaplatit za zpracování?
Další otázkou je, kolik zaplatit za zpracování grafické práce. Ten, kdo šetří, nemusí mít vůbec nic, a to díky výše zmíněnému problému, kterým je špatně zpracovaná grafická práce a v podstatě nulové zisky z ní. Daleko lepší možností je zaplatit více za kvalitu a těšit se z vyšších zisků. Je pochopitelné, že vyznat se v množství nabízených služeb v grafickém oboru je složité a dlouhodobé vyhledávání stojí čas i peníze.
Proto existují 2 možnosti. Buď budete věřit doporučení
někoho blízkého, nebo známého anebo si projdete pár grafických návrhů,
kterých je na Facebooku přehršle a vyberete si dle vašeho gusta. Dohledat
grafika či grafické studio, které vytvořilo konkrétní návrh, by nemělo být
složité. A pokud by přece jen bylo, značí to jisté problémy v
komunikaci.
A pokud vám z časových či jiných důvodů nevyhovuje
ani jedna z možností, doporučuji grafické studio SocialDesign.cz,
které se věnuje grafickým pracím na sociálních sítích.
[Nahoru ↑]
Vložit komentář
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!
Co u nás hledáte?
dotace na pracovní místo fakturace do zahraničí minimální mzda 2013 minimální mzda od 1.7.2013 motivační dopis k žádosti o místo splatnost faktur od 1.7.2013 splatnost faktur splatnost faktury zvýšení minimální mzdy