Nejčastější chyby reklamních článků: Čemu se vyhnout

17. září 2012

Vytvořit kvalitní článek, který uspokojí majitele webu, návštěvníka a je optimalizovaný pro vyhledávače není snadné. Upozorníme vás na nejčastější chyby, jenž na internetu běžně najdete.

Články bez informací

Neomezujte se počtem slov. Nehleďte na délku, ale na informační hodnotu. Nic neříkající věty pouze zabírají místo. Návštěvník nechce číst dlouhé texty o ničem, navíc ani vyhledávače takové články nehodnotí nejlépe.

Odborný text

Jste-li expertem na dané téma, snažte se návštěvníky informovat pomalu. Raději napište více článků, kde daný problém postupně rozvinete. Jeden článek plný informací je pro čtenáře velmi náročný, a proto ho mnoho lidí nedočte. Navíc pokud to není nutné, čistě odborným článků se vyhněte.

Zapojte čtenáře

Ke konci článku vyzvěte čtenáře k reakci do komentářů, případně mu nabídněte jinou výzvu. Získáte tím zpětnou vazbu a pravidelné čtenáře.

Pravopis

Úroveň vašeho článku určuje nejenom jeho kvalita, ale i pravopis. Nespoléhejte jen na korekturu ze strany textových programů. Soustřeďte se především na diakritiku a správný slovosled.

Fakta a zase jenom fakta

Pokud je před vámi zpracování tiskové zprávy plné čísel, článek doplňte nějakou zajímavostí. Holé informace jsou nudné a většinu čtenářů nenadchnou.

Nadpisy

V nadpisu byste měli šokovat, ovšem vaše prohlášení musí být opřené o fakta. Pokud použijete mírně zavádějící nadpis, vše byste měli co nejdříve uvést na pravou míru. Všechny informace podložte fakty, případně informujte, že se jedná jen o domněnku.

Mohlo by vás zajímat "Tvořte poutavé nadpisy: Nelžete, ale zaujměte"

Cílový zákazník

Zaměřte se na cílového zákazníka. Zboží/služby připravte pro vaší cílovou skupinu. Je zbytečné oslovovat kohokoliv jiného. Z vaší cílové skupiny získáte nejvíce.

Reklama

[Nahoru ↑]


Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!