Hyundai se srovnání nebojí: Nebojte se ani vy a porovnejte produkty
13. září 2013Napadlo by vás nabízet produkt konkurence? Ukázat přímé srovnání s výrobkem, případně i službou vyšší kategorie? Přesně to udělal Hyundai, zdánlivě nesmyslný krok je propracovaným reklamním tahem. Jak ho můžete využít i vy?
Cena nebo kvalita?
Základem je zaměření na cenu nebo na kvalitu. Lidé a to i podnikatelé se rozhodují černobíle. Chtějí zaujmout nízkou cenou nebo vysokou kvalitou a popřípadě i komfortem. Ovšem co zlatá střední cesta? Právě v této kategorii je nejvíce zákazníků. Čeští zákazníci své nároky zvyšují a v některých případech jsou ochotni i připlatit. Sázet na nízkou cenu se již nemusí vyplatit.
Produkt, za který se nestydíte
Základem je nabídnout produkt nebo službu, která je nejenom konkurenceschopná, ale především reprezentativní. Pokud něco nabízíte, musíte se k tomu hlásit. Buďte na vaše výrobky hrdí a nebojte se srovnání.
Hyundai nebo Škoda Auto
Hyundai, korejská automobilka s linkou v ČR. Jedna z nejvíce rostoucích automobilek za poslední roky. V České republice je velmi populární a bez ohledu na některá zpochybněná porovnání, patří mezi top 3 automobilky v prodejnosti na území České republiky. Zákazníkům nabízí především pětiletou záruku, lepší ceny a srovnatelné vybavení.
Škoda Auto má dominantní postavení na českém trhu. Češi jsou patrioti a tuzemskému vozu prostě věří. Škoda Auto symbolizuje kvalitu, ostatně jako celý koncern Volkswagen. Pověst a touha po českém automobilu je hlavní silou automobilky s okřídleným šípem na přídi.
Hyundai se srovnání nebojí
Situace je složitější, ale výše jsme ji pro tento případ zlehčili. Hyundai jako outsider nabízí levnější zboží, které je považováno za méně kvalitní. Ovšem na vůz Hyundai dostanete 5 let záruky bez omezení. Prodejce dokonce nabízí i srovnání s konkurencí a to přímo na prodejně. Co víc byste si jako zákazník měli přát?
Zákazníci na takovou výzvu slyší a porovnání si nenechají ujít ani odpůrci korejské automobilky. Takové srovnání je objektivní a zákazník sám pocítí rozdíl. Jedná se o odvážný krok pro poctivé podnikatele. Nechte se inspirovat a využijte tento námět pro vlastní podnikání.
Reklama[Nahoru ↑]
Hodnocení
Vložit komentář
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!
Co u nás hledáte?
dotace na pracovní místo fakturace do zahraničí minimální mzda 2013 minimální mzda od 1.7.2013 motivační dopis k žádosti o místo splatnost faktur od 1.7.2013 splatnost faktur splatnost faktury zvýšení minimální mzdy