Jak na levnou reklamu s maximálním dopadem

28. duben 2014

Reklama je všude kolem nás. Pokud podnikáte, s největší pravděpodobností ji potřebujete také. V případě živnostníků si navíc často nemůžete najmout profesionály a reklamu děláte svépomocí. Dnes se podíváme, jak na to.

Lokální trh a OSVČ

Mnoho podnikatelů propaguje letáčkovou reklamu. To se vyplatí pouze v některých případech. Velmi záleží na počtu letáků v dané lokalitě. Pokud jich je jednoduše příliš, lidé je nečtou. Následně již na samotném letáku, tedy jeho zpracování.

Leták musí zaujmout

Výrazné barvy, velké písmo a zvýrazněné částky, případně slova typu sleva, akce a podobně. Design si můžete vytvořit sami, ostatně na jednoduché letáky postačí i MS Word, případně jednoduchý grafický program, nebo si je můžete například na webtrhu poptat.

V případě letáků nespoléhejte jen na schránky, ale dejte určité množství i do institucí. Například výuku anglického jazyka do škol i do firem.

Banner místo letáku

V některých případech je mnohem levnější využít banner. Dnešní ceny bannerů již nejsou nijak závratné s záleží spíše na umístění. Výhodně jsou samozřejmě místa s velkou koncentrací lidí, ideálně v blízkosti cílové skupiny.

Banner vás může vyjít levněji, než tisíce letáků, navíc si jej může všimnout více lidí a to i z okolí.

Lokální tisk

Městské měsíčníky, týdeníky, případně jiná periodika jsou také vhodnou reklamou pro lokální trh. Ovšem záleží na vaší cílové skupině a prodejnosti daného periodika.

Obecně platí, že mladí lidé méně čtou reklamní letáky a více je zaujme banner. V případě starších lidí již mají letáky větší dopad. Pro plné pokrytí lze vyzkoušet i kombinaci, kdy bannery doplníte o letáky, které nebudou plošně rozdávány, ale více se zaměří na potencionální klientelu.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 1 hvězdiček/ Hodnoceno: 2x

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!