Jak vybrat affilate partnery: Provizní programy

17. říjen 2012

Jak najít partnera pro affiliate program? Tato otázka je pro mnoho lidí tím nejzávažnějším problémem online podnikání. Poradíme vám několik typů, jak na affiliate program. Zajistěte si stabilní příjem pomocí několika bodů.

Nekonečné hledání

Hledání partnerů pro provizní program nikdy nekončí. Je potřeba po celou dobu aktivity vašeho projektu vyvíjet dostatečnou iniciativu k dosažení stabilních a kvalitních affiliate partnerů.

Registrace do katalogů

Základem je registrace do katalogů provizních systémů. Není to sice nejlepší možnost, ovšem zabere minimum času a občas „vygeneruje“ zajímavého partnera.

Webová stránka

Jednoduchá webová prezentace, respektive jen podstránka na vašem webu je rozhodně správnou volbou. Dejte o sobě vědět, naznačte možnost zisku, provize. Definujte cílovou skupinu a ukažte příležitost. Krátký a výstižný text je výhodou. Pokud nechcete narušovat strukturu současných stránek, vytvořte si krátkou spíše jen textovou webovou prezentaci, která se bude této problematice věnovat.

Oslovte zákazníky

Nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Můžete si být jisti, že někdy k vám zavítá zákazník, který by potencionálně mohl být vaším partnerem pro provizní program. Informujte o této možnosti i vaše zákazníky, například e-mailem, ve kterém děkujete za nákup ve vašem obchodě.

Mohlo by vás zajímat „Proč (ne)dělat dropshop?.“

Weby z oboru

Neváhejte oslovit weby, na které chodí vaše cílová skupina, případně s vámi nabízenou problematikou. Nečekejte, že si vás tyto weby najdou, nabídněte se jim.

Konkurence

Jako každý podnikatel i vy musíte znát konkurenci. Neváhejte oslovit weby, které již jsou součástí provizního programu konkurence. Možná právě vy dokážete nabídnout lepší podmínky a získat významné partnery.

Možností je opravdu hodně. Výše zmíněné metody dlouhodobě fungují. Pokud s nimi máte jakoukoliv zkušenost, můžete se o ni podělit v komentářích.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 2.33 hvězdiček/ Hodnoceno: 3x

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!