Reklama na internetu: Jak udělat kvalitní reklamu?

17. květen 2013

Podnikání je potřeba podpořit. Jen hrstka obchodníků má takové jméno, že si může vybírat a nepotřebuje žádnou propagaci. Ovšem co ostatní, na co se dnes spolehnout a jak propagaci realizovat?

Především na začátku potřebujete o vašem novém podnikání informovat. I když záleží na druhu podnikání, papírové letáky a „klasická“ reklama již není tím, čím bývala. Velmi populární je internetové reklama. Ovšem kam umístit reklamu a jak zajistit návštěvnost.

Přirozená reklama

Nejlepší podnikatelé reklamu ani nepotřebují. V tomto duchu se můžete propagovat. I když se o reklamu zasloužíte, může vypadat přirozeně. Nejčastěji se jedná o  PR články nebo odkazy v diskuzích/na fórech (linkbuilding).

Návštěvník si ani neuvědomí, že se stal „obětí“ reklamy. Navíc tento způsob reklamy osloví jen ty, kteří se o daný sortiment/službu zajímají. I když je zde mnohem menší návštěvnost, odkaz by měl být kvalitní.

Banner

Reklamní banner je klasikou, která stále nezklame. Umístění banneru, případně spojení s affiliate programem je také velmi účinné. Zde záleží na kvalitě webové prezentace, na kterou se banner dostane.

Mini web

Jako podnikatel byste měli mít vlastní webové stránky. Ostatně ty jsou základem celého úspěchu. Ovšem vaše stránky jsou plné užitečných informací a především jsou optimalizované pro zákazníka. Není od věci založit ještě jedny stránky, které se budou specializovat primárně na SEO a na váš podnikatelský web odkazovat.

Klasická reklama

U některých lokálně závislých podnikatelských aktivitách je vhodná i klasická letáková reklama. Využít můžete ploch k tomu určených, případně místního tisku. Klasické letáky do schránky nejsou příliš účinné (vhodnější volbou je vyvěšení), vzhledem k velkému množství je lidé často ignorují.

Reklama

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 1 hvězdiček/ Hodnoceno: 1x

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!